2009-12-15 | 22:46:30

15 december 2009

Då har man tagit det lugnt idag... som sagt hela dagen.
Inget att göra, bara suttit och ugglat och tyckt synd om mig själv ...
JAG har lyssnat på musik via tv;n annars har jag sovit och chillat....
Har smsat min älskade prins med ...
Mor ringde innan o jag hann inte att svara för telen gled ur näven ..
Syrran o danne lagade mat o jag låg kvar i soffan en stun.....

Usch denna dag som har varit idag har varit såå jävla jobbigt med allting =((( .
Saknar o Tänker på HAGGE hela jävla tiden och jag är ledsen som fan ..
Jag kommer aldrig att vara mig själv .....


Senare idag har jag snackat med syrrans polare Anton 2 gånger i telefon !
Msn suger fan k * k :( .

Sen drog jag ner till morsan för o käka mat o kladdade dem på mitt gips !!!!!


:(

1 Kommentarer
mor:

Remember to think happy thoughts and to love yourself. It`s the key to finding happiness. And you deserve to be happy because you are a lovely person

2009-12-16 | 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: