2009-12-11 | 23:42:06

11 december 2009

GRATTIS ALLA DANIEL SOM HAR NAMNSDAG <3 .


BJUDER PÅ DESSA BILDER !
KLAGA INTE ^^ .














Då har man allt ringt tandläkaren och fixat ny tid och det blir i februari någon gång !
Efter så gick jag och syrran till polisen på förhör och polisen ställde frågor å så ang hotet och sådana saker.
Usch, jag har fan ingen ork snart längre för jag kommer aldrig att bli fri från detta ...
Bara om den personen låter mig vara så skulle allt vara bra, men nu är det inte såå !

När vi väll eller jag va klar så gick jag och syrran upp till Dackeskolan och kollade läget lite ..
Men det va kul för vi garvade hela tiden .. *Hihihi* .
Jag vet att jag är rolig för alla gillar mitt garv och jag uppmuntrar alla ;D .
På vägen hem så ringde jag mamna och snackade lite granne och sen ringde jag mort igen..
Vi snackade om mina tider å så..

Sen vilade jag en stund för jag var vrål trött och det har jag varit hela dagen...
Och efter det skulle jag på möte och det gick la sådära ...

Efter det så kom Danne från Borensberg.
Han snackade allt i telefonen när jag o syrran gick till LIDL för jag skulle handla lite granna .
Kul att se blyga personer men jag gör allt alla på bra humör och sen att få dem prata med... XD .


Nu ikväll har man fan BLIVIT HOTAD igen och det är inte fösta gången ...
Hände igår också och det var av samma person !

LÅT MIG VA !
Mår så dåligt så jag vill verkligen försvinna...





<333 MIN BABE <333






Jag har sms:at min prins Andreas HAGGE Hagelin med <33.
Vill allt vara med dig baby <3333 ...
Saknar dig mer än mitt egna liv.
Jag vill allt träffa så man slipper allt HOT hela tiden ..

Mitt hjärta slår för dig hela tiden och jag tänker mer och mer..
Jag vill inte vara ensam längre så jag skulle kunna dö för dej....

Kysssar honeypie <333!


-------------------------------------------------------------


Nu ikväll så vet jag inte vad som händer...
Blir nog en lugn kväll för det känns som såå..
Hade hellre velat vara med dej gubben min <333.


Tack för ikväll....
Skriver senare , eller nåt....

Pussss pusss !!! <3.


--------------------------------------------------------------------------------






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: