2010-03-28 | 01:03:36

. världen är sjuk. vill bara stoppa all skit som händer. stör mig på så mycket saker också.

Ibland funderar jag på varför folk ska hata mig hela tiden.
Jag vill bara vara snäll och visa att jag bryr mej om mina vänner och den personen jag gillar.
Men det enda man får hallå, det är fan skit.
Men låt mig vara om det är så jävla jobbigt!!!
Jag bryr mig inte och sen en sak till som jag tycker är störande är att folk snackar så mycket skit hela tiden.
Alla är lika mycket värda om man går i vanliga klass/linje eller om man går i sär
och man är inte dum i huvudet för det era jävla sjuka idioter som tror det!!!!.
Man behöver fan inte vara cp:e för det som vissa jävlar tror.

VÄÄÄX UPP ERA IDIOTER!!!

Alla har ett slags handikapp/funktionshinder som det heter fast det inte syns.

Men på endel syns det på, men som sagt inte alla.
Om ni/du inte kan acceptera såna människor så harf ni verkligen nåt fel på er som tycker så illa om såna.
Tänk om eran mormor/morfar eller farmor/farfar har nåt slags handikapp eller sjukdomar då skulle ni nog tycka att detg var synd om sådana människor. Fall ni jobbar med såna så skulle ni inte göra det om ni hatar såna typer av människor. Man ska aldrig mobba eller frysa upp någon som är handikappad.
Jag känner endel som har grova funktionshandikapp/hinder!

. världen är sjuk. vill bara stoppa all skit som händer. stör mig på så mycket saker också !!!!!!!!!!


NI borde läxas upp ni som håller på såhära. Detta gör mig så förbannad.
Tänk och tala sen för i helvete innan ni öppnar era käftar om sånt som ni inte vet vad ni vet någonting om själva.
Ni borde fan gå en kurs och lära er hur man ser eller bemöter handikappade med olika funktionshider!

Jag ska börja plugga till det så jag vet redan hur man bemöter såna och hur dem blir.

Jag säger fan som det är nu!
OM ni/du inte förstår detta det jag skriver borde inte visa sig på min sida överhuvudtaget.


Skriver mera nån annan dag för jag är jävligt förbannad och sur just nu!!!!!







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: