2010-03-10 | 01:19:40

vad tkr ni om fjortisar ?! ( ärligt talat ).

fall jag får säga min åsikt så tkr jag verkligen att dem är jobbiga och störande som fan. de får allt vafan de pekar på. bortskämda asgamar och patetiska och får en massa kommentarer  av killar som år kåta som svin!!! Fall jag får säga mina åsikter ialla fall så tycker jag verkligen att dem är jobbiga och störande som fan. De får allt vafan de pekar på. bortskämda asgamar och patetiska och får en massa kommentarer av killar som är kåta som svin 24/7!!!
Det är min åsikt ialla fall. Men sen vill jag se era åsikter vad ni/du tycker om fjortisar.
Jag är nyfiken som bara fan. Visa vad ni/du går för!!! XD.







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: