2010-03-04 | 20:09:01

torsdag ( smått sjuk ) ;( .

hopp

Bjuder på denna gamla bild xD!!!


Hejsan alla bloggare&bdb:are och facebook:are!!! Då har man allt varit hemma från jobbet idag för jag mådde inte så bra och jag visste inte om det var nåt jobb idag eller inte. Lite segt om man säger så. O jag hoppas att vi var lediga för det är såå segt allting. Det beror på att jag inte mår någe bra, inget annat som endel tror om mig!!! SKÄRPNING for fuck sake! Jag har bara tagit det lugnt och sen har jag i stort sätt sovit hela dagen. Efter det har jag varit hos min mor, men är hos henne fortfarande. Funderar på att dra mig snart. Mina katter saknar nog mig och dem är de underbaraste någonsin i mitt liv!!!! Sen har man sms:at bby också o sen snackat i telefon lite med. Händer int så mycket längre. Mest ensam fast kan hända att jag är med vänner med , men oftast är jag ensam. Lyssnar på musik och sen att man kommer på andra tankar med.
F*ck min nacke och sen resten av kroppen ska vi inte tala om hur ont jag har i "/ . Det beror inte på det om ni tror så illa om mig som vissa svin gör. Det gör mig så galen att folk ska lägga i ens privatliv. Sköt er själv fan!!!!!!

Ikv? Ikv så ska man bara ta det lugnt .
Blir la att sitta vid datorn en stund och sen vila troligtvis.
Men men får se vad som hittas på.
Inget man kan göra åt heller när man mår som man mår nuför tiden!..


..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: