2010-03-25 | 19:00:49

torsdag ( sjuuuuuuuk )

25-03-10
Torsdag ...

Hemma och är sjuk!
Har feber och allt på en gång =(.
Blir nog hemma idag med ifrån jobbet.
Allt känns så jävla konstigt.
Jag är ju sjuk, men det känns som folk sviker än hela tiden.
Frågar aldrig hur jag mår eller nåt.
Skiter fan i vilket snart =((.

Men, men jag kan tvinga folk att älska mig eller bry sig om mig.
Jag är ändå van nuför tiden såå.
Bara andra det är såå jäävla synd om å så hela fucking tiden.
Bara om ni kunde inse eller nåt så skulle det va bra.
Men ha det bra alla o sov så gött !!!!!
Byeee.....

1 Kommentarer
Anonym:

Om du slutar med att lägga ner så mycket energi på att gnälla och istället fokuserar på saker som är bra så skulle du må betydligt bättre. Alla har vi med och mot gångar men för det behöver man inte gnälla. Res dig upp och bevisa för alla att du istället kan vara lycklig oavsett vad som händer. Livet blir vad man gör det till. Gör det till något bra! I slut ändan är det ditt liv dina beslut..

2010-03-26 | 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: