2010-03-11 | 20:07:23

torsdag kväll ! ( sjuk ).

När jag jobbade idag så kände jag av att min hals var svullen och dan.
Sjuksköterska san att jag hade en infektion i kroppen, eller hon tror att jag har det.
Allt är såå jävla jobbigt. Jag känner mig stressad och sen har jag såå sjukt ont i magen och i halsen.
Allt på en jävla gång och jag blir hemma från jobbet imörn skulle jag tro. Snorig och krasslig i halsen =(.

Jag har varit hos morsan och brorsan innan ikv och käkat mat. Det sved och stack i halsen när jag skulle sväljja :(..Mamma och jag har snáckat lite skit också.  Jag har snackat med Haggeponkenn på MSN och han betyder massor för mig . Jag skulle aldrig i hela mitt liv såra honom ......
Som sagt aldrig!!!!!!!

Jag saknar min Haggeponke<3.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: