2010-03-02 | 15:57:28

tisdag ( sjuk "/ ).

2/3-2010

Då har man varit hemma från jobbet idag med för jag mådde inge vidare bra. Har ont i halsen och sen är jag allt förkyld "/ och det är såå mycket skit som går och shiiet. Jag har varit på "Dackeskolan" en sväng och snackat med syrran och sen stötte jag på bror och sen Adde. Jag har inte gjort så mycket och jag är trött som aset så jag skulle lätt kunna sova en stund om det vore såå. Denna dag är fan seg och sen allt i en stor röra "/. Varför , varör ska det varta så "/ ?!! Jag har sms:at min babe Hagge också under dagen. Innan jag drog till Dacke så fixade jag kattlådorna och sen gav katterna mat och sen klädde jag på mig kläder och sen drog på muggen och sen efter det drog jag!! Nästa alla lärade och kuraktorer å så hälsade på än å så. Blir glad när folk visar hänsyn och respekt. Men när jag gick i skolan var det inte så. Bara endel lärare snackade med än. Men men, det är några år sen nu jag gick.

PS: Jag HATAR när folk glor på än för ingenting och säg vad ni vill istället för o stirra på än :O?!!

Jag bloggare vidare sen !

Kram&Puss på dagen <33,


jag fotar så är det bara.  älskar denna bild <3 .


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: