2010-03-30 | 20:36:16

tisdag 30-03-10 .

Men det första man blir när man kommer till jobbet så blir man påhoppad :(.
Jag har haft en bra dag idag på STAN .
Jag har kollat på kläder och massa mer.
Jag har handlat clips till mitt löshår, bestick och masssa mer och sen ett par skor .
Hittade eller såg masssa skor som jag ville ha....
Fotade bilder på skorna jag ville ha.
Kollade på JC, CARLINGS och massa andra affärer...
Kände mig ensam och det kändes gött att gå ni flera affärer ensam utan att ha någon efter mig =DDDD.
Snackade med en på Carlings och vi babblade som bara den.
Det gör annars aldrig med folk sådära.
Sen ringde flumbollen Jens mig ett antak gånger .. *hehehehe* .

Sen fotade jag barnkläder och de var så gulliga tyckte jag.
Och sen var det lunch..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: