2010-03-07 | 15:38:30

städ&tvätt idag ( söndag ).

STÄD&TVÄTTDAG  JAG HAR MÅLAT den i PAINT... Då har det gått ca: 1 vecka sen jag tvättade och städade sist och nu är det dags igen . Jag har såå mycket kläder och lakan som måste tvättas. Jag har typ ett helt "ULLARED" hemma hos mig ;D med kläder och saker. Jag får knappast inte plats med mina grejjer/saker i mina garderober. Ska rensa lite kläder och lägga ner i källaren som man kan spara tills man har gått ner i vikt och sådana saker. Jag kan fan inte ha alla kläder nu =(. Har fan gått opp en jävla massa i vikt. Funderar på att börja banta igen så slipper att känna sig tjockast och fulast på stan.
Folk stirrar på än som om de inte har sett än förr :O.

Bara för ni som är smala så är ni rädda för att bli tjocka / feta. Det är oftast så för det vet jag.
Jag går varje dag och det händer väll lite i kroppen , men det tar jue sin tid att gå ner dessa kilon.






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: