2010-03-14 | 18:15:38

Söndagar sux !

9 veckor idag är mina änglar små<3.

Då är det söndag idag då.

Vaknade kl:11 som jag gjorde igår ( lördag ) har jag för mig. Segt med söndagar och varför ska man vakna så tidigt för?! Är det därför att jag är sjuk, eller vad kan det bero på?! Jag kan inte sova om nätterna och jag vet inte vad det kan beror på. Men katterna har lekt hela dagen och sen har de sovit bredvid mig som söta små änglar =)<3333. De är underbara och gullig <33 . Annars har jag tat det lugnt och sen har man varit ledsen en hel . Har varit hos mamma och min bror också, annars har jag lyssnat på musik och snackar med mamma med. Sen drog jag hem och satte mig vid datorn o lyssnade på musik. Jag har tänkt på min Haggeponke en jävla massa och det gör jag hela tiden. Kan inte leva utan honom ,fast jag inte har träffat honom.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: