2010-03-21 | 17:31:50

Söndag . Städ , Tvätt & annat crap!!! thiis daay :o.

MIIIIIIIIIN!!!!!!!21-03-10MIIIIIIIIIN!!!!!!!
     S ö n d a g !


Hallåhallåå bloggen...
Idag har jag vaknat om och om flera gånger.
Jag vart smått irreterad på det!
Varför, ska man aldrig få kunna sova som man ska för?!!
Nån som känner igen sen , som jag har det eller?!!
Men jag gick upp när jag gick upp.
Sen drog jag på datorn och snackade lite med folket.
Men det var inte många det och så nu *hoost* skriver ingen!!
Jag har fan ingen ork kvar längre.
Men men.
Sen ringde mamma och jag snackade med henne lite granna och sen har man fixat lite här hemma. Sen har man hittat en gammal skivan som man gjorde igår.
Blandade låtar. En jävla salig blandning *hehe* .

Sen vid 16:00 så ska jag tvätta och sen blire att ta det lugnt förhoppningsvis. Allt känns så ensamt och sen tänker man på sin lille prins Hagge som sagt så heter han Andreas, men alla kallar honom Hagge.
Han betyder grymt mycket för .
Jag längtar tills den dagen jag ska träffa honom med.
Annars idag så ska jag ta det lugnt.

Mina katter har blivit såå stora =).
10 veckor idag, heheh =)=).
Mammas små älsklingar<33333.
Mamma älskar er mest av allt <3333.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: