2010-03-15 | 23:09:34

sjuk åter sjuk

SJUK // min bild .15-03-2010
Måndag

SJUK fortfarande !
3:e dagen !




Då har man allt varit hemma från jobbet.
Jag vaknade som vanligt och käkade frulle.
Jag käkade havregryns gröt med hallonsylt
och mjölk.
Satte mig vid datorn en stund och sen slocknade jag.
Vaknade vid 14:50 igen, men skulle gärna ha velat sovit
lite längre om jag hade pallat det.
Denna dag har varit lugn å så. Jag har duschat.
Madicken min ena katt gillar att bada ;D.
Jag har hälsat på
mamma och min bror.
Vi åt tillsammns.
Men de käkade efterrätt och jag mat. Jag fick lax, potatis,
rivna morötter, sallad och sen kallsås till och det var vrål gött ;)))). 
Jag ÄLSKAR lax och det är såå sjukt gött ;).
Jag har kollat min bdb och facebook men ingenting händer :(.
Skiter i vilket.
Och senare imörrn så blir jag hemma från jobbet med och jag mår inge bra än.
Nu ikväll fick jag besök av en polare och vi snackar bara lite skit.
Sen har vi kollat på foton och jag var tydligen lik hans syssling på ett foto.
Men det tyckte ju inte jag dåe :). *Hahahaha* .



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: