2010-03-17 | 16:20:10

shoo bre <33 ! ( onsdag )

170310

Sjuuuuuk !


SJUK // min bild .

5:e dagen
jag är sjuk om man räknar med helgen som har varit förra veckan . Jag har bara legat  i sängen och tyckt synd om mig själv!!! Sitter på MSN och sen tar jag det lugnt å så och snackar med folk, men det är knappast inga som skriver. *Sjuukt*. Allt är fan skit nuför tiden. Genom förkyld, svullnader i halsen, hes och massa mera. Men men , får la se vad som händer annars under denna dag som kommer idag!!!
Jag tänker på min lille babe Haggeponke och jag lääängtar tills den dagen han och jag ses/träffas. Jag har inte gjort så mycket än idag , bara käkat 2st skinkost mackor och sen saft. Vaknade kl. 15:15 tror jag och sen satte jag mig vid datorn och kollade min såkallade "bdb". Jag har tat min medicin som inte verkar att hjälpa nåt mer. Får la fixa starkare tror ja. Hatar att ha "nedstämdhet & ångest", " astma " och "pollenallergi" + massa annat shiiet =(.

Jag saknar mina vänner som jag har också som jag aldrig träffar typ. Det jobbiga är att mina f.d vänner skiter i än hur man mår eller gör!!
Vafan har jag gjort er?!! Kan man undra!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: