2010-03-12 | 14:22:38

ÖVRIG SKIT ( jag bryr mig inte vad ni/du kommer och säga nu ).


Dra och suuug kuk!

Övrig SKIT!
  Nu har jag fan fått nog med folks skit. Jag skiter i vilket vad ni eller du kommer och säga. Jag får fan säga vad fan jag vill. Det kan inte ni bestämma vad jag har och säga. Det är mitt liv. Mina åsikter om vad jag tycker om olika saker om här i livet. Kom inte och säg eller tro att jag bara tycker synd om mig själv! Kolla på er själv - For A Fuck Sake - .  Det ska komma från rätt käft.  Jag är 25½år och jag har rättigeheter och säga vad jag vill och bara för ni tror att ni är något så ska ni inte tro att ni är något. Ni ska inte tro att ni eller du kan trycka ner mig hur som helst för ni lyckas inte med det!!!!! Ni behandlar än som skit så ni är det min tur att behandla er som svin eller as. Hoppas att ni lär er en jävla läxa. Ni bråkar fan med fel person så kom ihåg det. Ajuuste, det ni kan ju inte komma ihåg saker endel av er. Synd att vara så äckligt glömsk. Enda ni kan göra är ju att såra folk som fan. Jag råkar ju tyvärr vara en av dem personerna. Jag kommer aldrig at förlåta er som har behandlat mej så illa så man nästan har varit nära på att ta sitt egna liv av er jävla sjuka skit och fjollerier. Ni borde läxas upp så kom ihåg så vet jag vilka det är som har behandlat än illa !!!! Jag är inte dum, bara för jag är blondin. Trodde ni på det själva eller ?? Hahhaha, tydligen !!! ^^ . Era jävla sjuka svininga asjävlar :@@@@@ !!!!!!!

SKRIVER MERA SEN FALL JAG PALLAR DET !!!!

byeee byeee , soooo loooong suuuckers !!!!!!



Dra och suuug kuk!






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: