2010-03-03 | 22:51:53

onsdag ( seg dag / jobbat ).

3/3-2010

Hejsan alla bloggare !!! Då har man allt jobbat efter 2 dagar hemma o varit sjuk.
Jag mådde inge dugg bra imorse och det kändes så konstigt i kroppen "/.
Jag ville gärna va hemma istället så man kunde bli frisk ordentligt.
Jag missade första bussen och sen käkade frulle.
Efter det snackade jag i telen...

Ibland är man poppis och ibland aldrig!
Men men det fårman allt ta med en nypa salt.
Jag har snackat med min babe på MSN och sen innan under dagen så sms:ade han och jag <3333.

Jag kom 2:a på yatzyn igår och vikarien kom 1:a, men annara brukar jag vinna =)).
Sen ringde mamma mej och då fick jag fem 6;or , inte på en gång , men 3 i början och sen 2 därefter ;))).

Denna dag har varit seg och jag har varit körd i magen som fan ;'(.
Innan på förmiddagen på jobbet bakade jag schack-rutor ;).

Till lunchen så käkade jag kycklig och klyftpotatis + bearnäisesås.


1 Kommentarer
Raz:

Hoppas du du blir frisk ordentligt innan helgen ;)

2010-03-04 | 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: