2010-03-08 | 09:18:42

Måndag ( försovning/jobb/besök ).

8-03-2010 .


 God morgon alla bloggare och jag hoppas att ni väll har sovit gott inatt ? En annan har sovit som en stock ialla fall. Det är kors i taket att man har kunnat sova denna natt. Annars har jag inte kunnat sova ett jälla skit ska jag säga er "/. Det är lite tragiskt tycker ju jag dåe.

Jag började morgonen med att försova mej, klyfftigt va?? Efter det så ringde jag jobbet och sa att jag hade försovit mej. Men, men efter det så klädde jag på mej kläder och sen käkade jag frulle. Macka med kaviar och sen filmjölk till. Jag kollade min facebook lite snabbt också. Det är lika dött varje gång jag är där inne och kollar. Bilddagboken har jag inte kollat till, kommer jag fan inte att göra heller.

Jag tog med mej datorn till jobbet för jag skulle kolla till lite saker. Bussen jag skulle ta gick 9:40 från stationen.
Det var rättså halt när jag väll drog till bussen. Trodde verkligen att jag skulel ramla "/ . Jag var en jävla massa trött idag så jag kände för att va hemma , men jag jobbade bra ändå.....


1 Kommentarer
Raz:

Har haft sånna dar också tex förra onsdagen då jag missa bussen å sen när jag satt mej på nästa buss så kom jag på att jag glömt fixa saker till en presentation så jag fick bränna två timmar i Norrköping på att få tag på prylarna jag behövde.



I natt sov jag underbart bra :)

2010-03-08 | 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: