2010-03-22 | 20:00:03

måndag åter måndag. jobb & massa annat crap!!

22-03-10
Måndag!

Visst är den söt??   MIN BILD ( RÖR INTE!!!!! ).

I
dag har man allt jobbaat och jag vaknade vid 8:00 och jag käkade frukost som vanligt. Sen tog jag min medicin och efter det gick jag på toa och gjorde mig i ordning. Efter det så drog jag till bussen och väntade på den. Det är fasen segt att gå upp på morgonen när man ville sova vidare. Jag vaknade av att jag hade huvudvärk + att jag var en aning illamående och genom förkyld var jag med. Min säng var extra mjuk och god. Då ville man inte slita sig ifrå den. *Hehehe* .

På jobbet var det en hyftsad bra dag kan man säga. Jag har tvättat kökspersonalens kläder och sen har jag gått med posten och det var fett skönt ute. Det kan vi kalla VÅR-VÄDER=)<3333. Jag skrev några sms till Haggeponken min med. Vore najs om man fick träffa honom snart och sen hälsa på honom i skolan och se vad han gör för något. Charma han lite granna och göra han glad med mitt leende. Jag gillar hans leende och det gör än glad ialla fall, inte ledsen.

Sen har jag gett hemtjänsten kaffe för dem behövde kaffe . Annars har jag inte gjort så vidare mycket, fast antecknat och skrivit på tavlan och sen i kalandern avd som händer. *hehehehe* ! Det var la rättså okaaj.
Sen har jag och Lotta pratat lite granna och så. Men det var inte om nåt speciellt direkt.

När jag kom hem så var jag med en polare och vi gjorde inte så mycket.
Lyssnade på musik och lekte med katterna och vi snackade en hel del.
Annars har denna kväll varit lugn. Jag har sovit oxå.
Sms.at baby med <333333. Men just nu är jag hos mamma o lånar hennes dator.
Kollar lite grejjer å så.


Söt, eller hur?!!  MiiiiN BILD!!!!!!

Senare ikväll så vette fasen vad jag skall göra. Blir la att snacka med Haggeponken en hel del. Saknar han som bara fasen o jag hoppas att han o jag ses nu när det blir finare väder ute. Det är fasen dags nu tycker jag. Jag gillar dej mer och mer för varje dag som går. Du finns i mitt hjärta vad som än händer, kom ihåg det gubben min?!!!! Kommer alltid att stötta och finnas för dej gullet. Jag kommer allt ihåg första gången vi snackade med varandra. Jag var riktigt ledsen å så då och sen jävligt nere med .
Men det är jag än idag lite granna och det är asjobbigt :'(.
När man tänker på en jävla massa saker som har hänt innan å så =(.
Mitt hjärta tillhör dej <33333...

Söt, Gullig ?  Min bild!!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: