2010-03-20 | 22:39:48

Lördag/Helg !


ÄNGELN UTAN VINGAR 20.03.10 ÄNGELN UTAN VINGAR
                   Lördag.




Hallå, hallå köp blåbär...
Idag har jag bara tat det lugnt. Jag somnade någon gång vid 6:00 imorse och vaknade kl. 12:00 och jag var vråltrött och sur som ett jävla bi kan jag lova. Inget var okeey. Ville bara sova vidare. Jag vilade lite när min kompis hade dragit hem, och sen efter det drog jag på musik på DVD:n och lyssnade lite granna. Hittade en skiva med gamla hits och shiiiet.

Jag fixade till kattlådorna och gav katterna för de var hungriga och sen gav jag mej själv lite medicin mot "Nedstämdhet och Ångest" som jag har tyvärr =(. Men den verkar dock inte att hjälpa på mig. Hopp hopp, får la be dem skriva ut starkare doser till mig så jag blir bra någon gång.

Senare därpå så drog morsan och jag till KVARNEN för att handla lite granna. Jag köpte godis för 68;- och sen skölj&tvättmedel. Innan det så duschade jag av mej för man vill inte lukta apa heller. Och sen har jag fått min MENS och det var pga det jag duschade och sen att det behövdes.

Sen efter det så tog jag det lugnt coh kollade några sidor och sen sms:at baby och lyssnat på musik.
Kelat med mina sötnowzar (katterna). De är allt för underbarea.

På kvällen så drog morsan och jag till Pizzerian och beställde pizza och snackade samtidigt.
Jag var vråååål hungrig, men efteråt vart jag fanimej äckligt mätt alltså.
Jag lånade mammas data lite och kollade lite på FACEBOOK osv, men det händer fan inget kul där och BILDDAGBOKEN ska vi inte tala om. Allt suger som har med comunitys att göra.....
Allt äcklar mig för fan!!!!! Och du är den personen som äcklar mej mest.
Lämna mej ifred oich sen vill jag inte se dina egoistiska vänner som tror att de kan älska varandra .
Ussssssccch , skaabbigt att se er 3 tillsammans. Mår bara illa när jag ser er .

Sen senare så kollade vi på film och vi såg på " Prinsessan&Grodan". Jag råkade att somna mot slutet för jag var fanimej vråltrött och döende.....

Pusss pussss...



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: