2010-03-27 | 22:54:13

lördag ( 270310 ).

Jag har bara chillat idag och sen har jag varit hos mamma å bror.
De hade varit på besök innan och hämtade 2st katter som hon skulle ha =( .
Det var Myzan & Oliver <33333. Saknar mina små änglar redan.


Senare sen så åkte jag med Josips & Jocke + att hans mormor skjutsade oss.
Har varit med dem en stund ikväll.
Sen fixade syrran Josipa mitt löshår <33333.

När jag väll kom hem så fick jag sådana kramper i magen och jag mådde vrål illa.
Jag sms:ade en polare ifrån Skänninge och sen snackade jag med mamma i mobilen.
Det var vrål-kallt om magen och sen innan det hade jag ont i magen med.
Snackade med bby på MSN och skype.
Han var oerhört sexig denna natt som var, men det är han annars också.
Misss you bby boom<33333.

En bild på mej och syster yster när hon har mitt hår på huvudet!
Hahaha vad söööt du är lilla gumman ;D<3333.


27-03-10  Syrran har fotat





Nu kommer det lite bilder.


270310

270310

270310

Sååå det kommer bättre bilder sen fall man säger så när en exeprt har fixat mitt hår.
Men syrran var jätteduktig ocksååå...

Usch vad tråkigt man har det + att jag är hungrig med :O.
Ännu jobbigare :((.

Ska man på kalas till Pipi imörrn då.
Ska åka med Josipa & Ulla, hennes låtsas mamma.





1 Kommentarer
sara:



Herregud, hurfan ser du ut människa ?

Och du undrar varför folk glor på dig när du rör dig ute på stan ? Well, take a look in the mirror.

Väldigt snyggt med vitt syntethår till ditt gulblonda hår, väldigt classy !



Såg dig på hm i linköping och höll på att ramla baklänges, förstår du nu ?

2010-03-29 | 00:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: