2010-03-04 | 21:05:56

lite blandat ....

 Här ser ni en gammal på mej från förra året någon gång. ja ajg tror jag tog/fotade mig själv den 18 eller 19 december förra året. Tiden den springer iväg och snart har vi aprilk månad , men det är ju ett tag kvar till det. Känns så ensamt hela tiden "/.
Jag saknar kärlek och trygghet . Jag blir hyfsad bra på bild och det beror ju på hur jag sminkar mig eller vad jag har för kläder på mig! Men annars ser jag "förjävlig" ut ..


 Här är en jag gillar jättemycket och det kommer jag alltid att göra tills döden skiljer oss åt. Han är inte som alla andra killar som bara tänker med den lilla hjärnan. Han är underbar och betydelsefull och har ett hjärta av guld <33. Jag saknar och tänker på han hur han mår och har det å så. Jag visar att jag bryr mej om mina nära och kära. Jag sviker eller dissar ingen , speciellt dem jag gillar sviker jag aldrig. Men jag har blivit dissad, sviken och sårad ett antal gånger av killar , men inte av min babe Hagge<3333 . Kommer alltid att finnas för dej bubben min <3333

Jag ser fram emot om vi ses eller ska träffas i sommar och den dagen är en STOR LÄNGTAN efter dej....


DiktLipa!





Du får  mej att skratta
Du får mej att le
Du får mej att må bra
Du får mej att finna lycka i guds händer
Jag bara önskar att du var här
Jag skulle aldrig kunna lämna en sån fin människa som dej
Vill bara vara med dej
Du är min gosenalle
och jag är din snuttefilm.







Skriven av mej // Madde E
2010-03-04

Tillgänglig till HAGGE <3333



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: