2010-03-16 | 19:30:20

kväller ( tisdag )

Usch nu börjar jag och bli trött och jag är en aning förkyld fortfarand  . Det är verkligen segt att vara sjuk och jag var sjuk sen förra veckan på fredan eller började som sagt och bli sjuk. Men hoppas att man blir av med denna förkylning och sen vill jag inte nysa mera =(. Nån/Någon som vill ta över ?!!

Jag sitter hos mamma och lånar hennes dator lite granna och innan det så kollade vi på glassar som kom på olika årtal och har lagt in från mitt årtal till 2009 , men 2010 har inte kommit än!!!

Innan det så har vi ätit gemensat alla 3 och vi har snackat en hel del med. Jag bryr mig inte vad ni/du säger om att jag äter hos min mor och bror. Hon får betalt utav mig för jag äter hos henne.



SÅ inse fakta era jävla puckon  och ni borde veta vilka ni är också.
Jag tolerar inte mera skit ifrån nån av er! Ni gör så förbannad och sur !!!!
Om det är nåt ni vill veta så är det mig ni skall fråga inte andra som inte vet ett skit om mig!
Bara endel som vet!!!!


Jag ska bara ta det lugnt ikväll och vila ut mig en hel del och jag får se fall jag jobbar imörrn eller inte.
Inte hel kry än. Men nån gång släpper det väll .

Har en sån värk i magen och jag tror att min mens är på väg och det är bara tur fall jag får den så slipper man att vara orolig hela tiden som jag är rättså ofta eller mycket.
Jag gnäller fan inte. Säger bara som det är och där var vi igen dåe.
Inse fakta för i helvete  .



Jag saknar min Haggeponke en heldel och han är så underbar och det kommer han alltid vara.
Jag längtar tills den dagen jag träffar honom. Lite smått nervös är jag , men det släpper nog efter ett tag.
Bara om man har druckit lite *host* alkohol så släpper det nog efter =)=). *hehehe*

 Bara för man är så glad så är man glad =). Jag ärt fasen förälskad i honom också.
Förlåt alltså. Han har stöttat mig sen första gången han och jag snackade med varandra.




Tack för att du finns Haggeponken min och jag vet inte hur jag skall tacka dig riktigt 333333333.
Du är en skinande sol och du glänser och glittrar som en diamant ;)<33333.
Jag kommer aldrig att svika eller lämna dig heller ;).



 

 

2 Kommentarer
Anonym:

gött det då slipper vi att tro att du är gravid hihi

2010-03-16 | 20:34:16
jens:

hoppas att jag har gjort dig gravid för jag vet att du har fösökt att bli det annars är det inget ..

2010-03-16 | 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: