2010-03-28 | 12:48:52

kalas hos pipi ( en vän till mig ). ( söndag 28-03-10 ).

Heejsan alla glada ! Idag ska jag till en kompis i Ödeshög för hon fyller år eller har fyllt år.
Jag kommer inte ihåg riktigt, men grattis på dej vännen ialla fall.
Jag ska åka dit med syrran Josipa och hennes låtsas mamma Ulla.
De ska hämta mej klockan 13:00 vid Lidl. Men jag ska hem en snabb sväng.
Jag ska sminka mig så man ser bra ut *hehe* ;D.

Vi kommer att ta en massa bilder och sen hoppas jag på en bra dag .
Jag är såå trött på folk som trycker ner mina vänner och låt dem vara isåfall.
ALLA är lika mycket värda, men inte dem som mobbar.

puss pussheejs<3


Uppdateringar :

Allt känns så jävla konstigt bara. Jag stod och väntade på dem o sen hade dem redan åkt.
Jag fick ens inte åka med dem heller för de hade inte tid att skjutsa tillbaka. Då fick jag allt skylla mig själv.
Men jag skickade ialla fall grattís sms till henne. Men skit samma om jhag har skriviot det 2 gånger.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: