2010-03-01 | 14:50:29

jahopp , då var man sjuker dåe "/ .

Hejsan alla bloggare ! Då var allt sjuk igen då och allt känns såå jävla konstigt i kroppen.
Jag har väll nog fått mej en däng/släng av skiten . Många som snorar, hostar och harklar sig "/ .
Vaknade av att jag mådde jätte jätteilla , men det gjorde jag redan natten till idag och sen hade jag fanimejj sjukt ont i magen med . Allt på en jävla gång. Jag har inte orkat ett jävla skit idag förutom att man har gått på toaletten ett antal jävla gånger och kissat och sen gjort rent kattlådorna och sen torkat golven annars har jag bara lehar i sängen åter sängen hela tiden och sen tat några bloss innen och sen fotat lite granna. Sen  ringde jag och sjuktanmälde mig också också och sen efter det så kände mamma på min panna och jag hade ingen feber , men jag känner mej ju febervarm "/. Sen har man snackat med syrran i telefon och sen Emil före och sen det var hel rörigt så jag kunde fasen inte säga nåt. Trött jag blir när folk tror att jag är dryg hela jävla tiden , när jag inte är dryg!!!!!!! Vafan tror ni det för?? Jag vill fan ha en anledning tillet varför jag skulle vara det??
Shiiiiet , vilken jobbig dag det är "/ . Anklagad hela jävla tiden.

Jag orkar faan inte mera om det ska hållas på eller fortsättas på detta viset "/ !
Tro vafaaan ni vill ? För jag bryr meeejj inte nue =/.

Fyfaan vilket jävla snöväder !
Kan det aldrig ta slut?

Har ni någon snö där ni bor ?
Och hur mycket snö då??



Jag har nog fått en släng av en deprission nu igen för jag ligger bara i min säng och sen när jag väll saker det är då när jag väll går på toaletten , ger katterna mat , fixar kattlådorna , röker eller går och äter eller gör mig något och äter , annars är jag bara säng-liggandes i stort sättt om jag inte jobbar ^^.


Nä nu ska jag vila en stund eller ta mej nåt och äta fall jag nu orkar det .Jag saknar min HAGGE en jävla massa och jag bara önskade att han och jag kunde ses eller träffas snart. Han betyder massor för mej. Han och jag har haft kontakt i några månader nu. Tror det är sen Novembder förra året eller oktober. Men det ör ett tag nu !  Han är mitt allt och jag kommer alltid att finnas för honom och han för mej. Gillar han jättejättemycket. Han är inte som alla andra killar som bara tänker på - F I T T A eller S E X !! Sån är inte han . Räcker att man hade ett ex vid namn aa vad ska man säga . Han vill bara en sak och sen var det inget mer med det. Jääävla player.

Jag är ingen jävla docka eller liggmadrass fall ni tror det och jag är fan ingen Hora heller.
Inse fakta innan ni/du säger nåt .
Jag kan fan inte fatta att ni/du kan umgås med henne eller vara tillsammans med ett sånt skabb .
Ursccch , jag får bara äckliga rysningar när jag ser er tillsammans.. *Blääääääääääääähhhh* !!!!!!!!!





<333333

                    Oliver <3                                                               Mysan <3





tack & heejs leverpasteejj !!




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: