2010-03-01 | 19:05:53

Jag pallar snart ej mer...




Jag blir så ledsen när ni tror att jag är dryg eller uppkäftig hela tiden, när jag inte är det. Inte så jävla konstigt att man blir sur då när man inte är dryg. Måste jue finns en anledning varför jag skulle/ska vara dryg eller hur?!! Jag pallar snart inte mera för det är inte första gången jag får höra att jag är dryg , uppkäftig eller sur!   Jag är inget av det.....


Jag blir så ledsen när ni tror att jag är dryg
eller uppkäftig hela tiden, när jag inte är det.
Inte så jävla konstigt att man blir sur då när man inte är dryg.
Måste jue finns en anledning varför jag skulle/ska vara dryg eller hur?!!
Jag pallar snart inte mera för det är inte första gången jag får höra att jag är dryg, uppkäftig eller sur!
Jag är inget av det.....




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: