2010-03-22 | 20:40:41

jag & min lilla syrra =)



Jag vill bara säga att jag saknar dej som fan syrran :'(.
Men jag hoppas att vi kan vara snart för det känns så konstigt att vi aldrig träffas så ofta eller hur?!!
Jag kommer alltid att vara din syrra tills du tröttnar på mig och att du inte vill vara min syster mera. Du får allt säga till då?!!!
Tack för att du finns lilla gumman.
Kommer aldrig att såra eller svika dig som endel tror om mig att jag gör.
Trött på all skit som folk säger till mig.
Jag får fasen umgås med vem jag vill och ingen kan bestämma över vem du skall umgås med gumman!!! Det är bara du själv som kan bestämma VEM du ska umgås med.
Inte andra.
Det är därför jag blir små sur ibland att folk bestämmer över vem du ska umgås med bara.

Pussar // Stora syrran <333333

2 Kommentarer
jossan josipa Draskovic:

tack att du finns för mig syrran jag saknar dig ,,

2010-03-22 | 21:13:32
jossan josipa:

va söta är vi då när vi var i norrköping det var shit kul ,,tack att du finns för mig jag saknar dig sis <333333333

2010-03-22 | 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: