2010-03-24 | 23:57:49

ingen ork =(.

Jag vill bara säga att jag inte har någon ork längre :'(. Allt känns så jävla jobbigt allting, exakt allting just nu. Bara jag som ställer upp för andra hela tiden. Och , jag vet att jag har folk runt omkring mej som jag vet bryr sej om mej, men de vore bra om ni kunde vida det lite mera som man inte känner sej utnyttjad som jag har blivit förut.
Det var då förr jag blev det av mina gamla vänner och f.d pojkvänner jag hade :'(.
Mitt liv är bara som en enda blodklump i halsen.
Känns som jag kommer att dö när som, för jag har det jobbigt med andningen och allt just nu.
Men men, det svider sådant i mitt hjärta.
Allt jag gör är rätt och många säger att jag gör fel osv...
Pallar fan bara inte.
Tjata inte på mej för det accepterar jag inte...

Byeee byeeee!!!!!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: