2010-03-10 | 23:59:30

ikv ;D.

onsdag | . 10-03-2010 . |

God kväll alla bloggare och annat folk !!!
  Nu ikväll har jag kollat på "Andra Avenyn" och det är en serie som jag förföljer varje onsdag, men jag ser det på datorn istället för teven. Sen håller jag på att kolla på en serie i 3 delar, men just kollar jag på första delen av "Ont blod" och det handlar om en Ruth Sealter , men skite samma i stavningen på hennes efternamn. Men är det nån mer än jag som följer "Andra Avenyn & Ont blod"?! Sen har jag kelat med katterna och det är deras 2 månader idag som sagt 2 vilda/galna månader ;)))))<3333.  Jag har snackat med min gulliga babe Hagge också. Han betyder massor för mej och vio ska ses snart och det har jag bestömt ;). LÄÄÄÄÄNGTAR som bara fan och han och jag tänker på oftast samma saker. Det är ju det som är sååå himla bra att båda två tänker likadant om samma grejjer eller saker =)<333.

Blir snart att lägga sig efteråt när man har kollat klart på serien "ONT BLOD" ..


från serien unforgiven som jag har printat från min data in i paint.....

serien unforgiven


serien ont blod.....


Här är några BILDER jag har PRINTAT ....



Katterna har ialf somnat och det är ju skönt det och innan det så lekte mina små busfrön som jag älskar massor .
Jag kommer alltid att vara deras matte och de är såå sjukt söta när de sover de små liven ;D<33.


ANGÅENDE: Torsdag den 11/3-2010 .

Imörrn så ska man jobba igen då. Sjuuukt segt ..*suuuck* och *bläää* .
Hatar att gå upp på morrarna.
Bio senare idag för de gamla och det är roligt/kul att det är så många gamla
som uppskattar oss som personal.
Vi ger dem kakor och dem älskar dessa kakor med .
Och det uppskattar än fett mycket ;D.

Filmen som dem ska se heter " Helan & Halvan " och vi ska se den filmen med dem .
Denna dag kommer nog att bli chill, men innan det på förmiddan ska vi gå med posten och sen lunch o innan det ska vi städa.. ****SUUUUCK**** ^^ .



GODNATT.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: