2010-03-13 | 02:04:27

Hahaha !

Jag har/hade aldrig gillat dej Danne för du ville bara en sak med mig och sluta skyll på att du var full ?
Huum , sluta ljug så mycket för allt och alla. Nästan synd om dej när du beter dej så konstigt.
Jag hade inga feelings och jag insåg att du vill bara knulla med mej och sen dra, bara för du gillade en annan häxa. Jag skiter fan i vilket om ni/du läser detta. Det är juh såå sjukt lågt att ha sex i andras sängar.  Synd att vara äckligt desperata. Allt för skrattretande. Synd att man inte hade en filmkamera eller överbevakningskamera så kunde man ha filmat er och hur ni behandlade mej såå illa . Då skulle jag lätt ha mer folk på min sida än vad nim skulle ha haft !!!!!!!!

Hahahaha , snart vet hela världen om att ni har haft äckligt sex i min säng . Ni är för pinsamma och sjuka !!!
Skaffa er ett liv och sluta fega hela tiden....



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: