2010-03-08 | 20:27:59

gokväll alla ( måndag ).

 Gokväll alla bloggare och hoppas att ni har haft en bra kväll och en bra dag på jobbet, skolan och andra saker som ni gör om dagarna. Jag har ialla fall tagit det lugnt och sen sitter jag vid datorn och kollar läget lite ;) . Sitter vid MSN och snackar med foiket , b.la min gullunge Andreas Glenn Hagge Hagelin<3333. Han ska åka till Göteborg imörrn på mässa och jag hoppas att du får rolig dag ;)). Men ni kan ju ta svängarna mot Mjölby när ni nu är i gång ;))). Hehehe <33333.

Ikv, har jag haft näsblod som bara fan och det slutade typ aldrig "/. Men när jag kom till mamma så slutade näsblodet, men jag gick ut på balkongen och spottade så det kom en rejäl blodklump från halsen. Innan jag drog till mamma så hade jag näsblod innan. Hatar att ha näsblod och sen att må dåligt hela tiden.

Till kvällsmat så fick vi : Falukorv, potatis och vitsås . Det var dunder gött som bara den.
Efter maten så slumrade jag nästa till så trött och seg jag är "/.


★★★★★★★★★★★★★ MIN ÄLSKLING ★★★★★★★★★★ Tänker på min babe Haggeponke och jag hoppas att han jag och träffas snart som möjligt. Det har typ gått 4-5 månader och vi har inte träffats än. Det känns så tomt utan honom ,speciellt när man ligger och sover =(. Jag kommer alltid att ställa upp för dej gubben min och denna bild du skickade till mig på MSN och den var sjukt läcker och det är därför jag lade in dej i den i min blogg...

★ Gillar min ♥ Andreas Hagge Hagelin ♥ . ★

Du är min

★och Du finns i mitt ♥




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: