2010-03-05 | 18:54:01

Gokväll alla bloggare, bdbare och facebookare!!



Gokväll alla bloggare, bdbare och facebookare!!
Senare ikv så ska jag se på film med min bror och mor. Sen vet jag inte vad jag skall hitta på. Sova eller jag får se... Har inte fått så mkt sömn på flera nätter angående min mage och hjärta som krämpar "/ .
Men jag har saknat min lille prins Hagge en jävla massa och det gör jag allt helt tiden.





Innan idag när man har jobbat så var det en lugn dag idag förutom att vi gick posten och levererade mackor till personalen på Kolonigatan och det var hyfsat skönt ute , m,en halt som i helvete. Min jobbarkompis höll på att ruscha på arslet och jag va nära med , men det var inte så farligt. Hahha, vi spelade yatzy också. Hon vann en gång och jag vann andra omgången, tack vare att jag tänkte på min prins HAGGEPONKEN min <3333.  När jag väntade på bussen eller gick till bussen så stötte jag på Larsson och han sa ens inte hej. Han bara tittade på mig. Det har varit hyfsat fint väder och jag fick solen dock i ögona.
Jag gjorde bror , Tommy och Niklas sällskap vid bussen närmaste Vårdcentralen .
Men ingen snackade med mig heller, bara Niklas lite granna. Eeh , skiter snart i vilket!!!!
Innan jag drog dit bort så snackade jag med min jobbarkompis och vi snackade lite granna. J


FÖRLÅT FÖR MAN HAN STÄLLT UPP DÅ FÖR I HELVETE!!! (?).
JAG PALLAR INTE ATT HA DET SÅHÄRA NÄR INGEN JÄVLA SNACKAR MED ÄN!!!!
JAG SKITER I DETTA NU !
OM NI / DU SKA HA HJÄLP AV MIG SÅ FÅR NI FAN SKÖTA ER SJÄLVA!!!



Bloggar resten..
Puwss Puwss ;)<33


DONT TOUCH



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: