2010-03-12 | 13:53:43

FREDAG ( hemma och är sjuk ) !

12/3-2010

Namnsdag idag då ;).
Grattis till mig + andra!

Men annars idag ska jag bara ta det lugnt och sen får jag la se vad som än händer. Men just nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på musik ur DVD:n och njuter av solen som skiner. Äntligen vår sol framme ;D. Det gillar vi. Jag gör gör det ialla fall och jag bryr mig inte om ni eller du gillar solen!!!!!! Men jag skulle egentligen åkt till Norrköping med en polare , men jag eller varken hon pallade inte. Palla fjortisen därborta som tror att hon är något. Men jag knäckte henne ialla fall och jag pallar inte med dryga fjortisar som inte känner än. Bara idioti och slösa äcklig energi på dem när man klarar sig så bra utan fjollor. Hellre hemma hos mina bebisar än och bråka för en grejj liksom.  Räcker att fjollerier skriver på min BDB & BLOGG och sabbar ens liv när ni kan sköta er själva!!! Palla anstränga sig ..
Bara att lyfta allt med ett lillfinger eller fuck you fingret!!!:@ . 

Jag kanske hälsa på mamma och bror o fråga hur det gick för honom. 

 

 




Då har man varit hemma från jobbet idag för jag är sjuk. Jag har ont i halsen som fasen och sen har jag sovit ett bra tag o efter det ringde jag och sjukanmälde mig också. Onödigt att jobba när man är så förkyld och halsont som jag har. Vill inte smitta ner någon heller. Sen har man fått sms av sin lilla babe Haggeponke som betyder mest av allt för mig och sen har HAN stöttat MIG i alla lägen. Tack, gubben min<33333. Han är inte som alla andra killar. PALLA ha killar som har behandlat än som skit. Såna borde inte finnas :@ . 

Killar jag har haft innan har behandlat mej som objekt och ni vet vilka ni är borde fan skämmas över erat liv att ha utnyttjat än till max. Men om det är såå skulle jag vilja anmäla er för sexuellt ofredande.  
Ajaaaa !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: