2010-03-19 | 23:59:46

fredag åter fredag igen .

tidningenps.se fredag den 19/3-2010 tidningenps.se


Tjosan i trosan i medalljongen alla.. Började kl.9-10 idag på jobbet och det var verkligen slappt.
När jag kom på morgonen så brädde jag mackor och sen plockade jag in disken ur diskmaskinen och sen plockade jag i disk. Sen strök jag några skjortor och sen vart det stressigt.
Jag sminkade mig sen och rann klockan iväg.
Klockan vart 10 över 10 och jag sen snackade med några som jobbade på samma älderboende som mig.
Fast de jobbar på olika avdelningar t.ex
" ÄB1 , ÄB2 & DEMENSEN m.mera " .
Snackade med några andra med, men chefén hade bråttom och det hade jag med.
Annars skulle jag ha missat bussen till Mjölby.

När jag kom till Mjölby så gick jag till " Annikens " och tog på mig parfym för att lukta gött.
Sen  stod mamma och väntade på mig utanför och jag sa att jag hade väntat ett bra tag.
Jag visade parfymen som jag gillade och hon höll/hållde mig att den luktade gött.
Den kostade 279/249kr . Inte såå farligt dyrt .
Vi drog till KappAhl för jag skulle köpa mej strumpor o sen drog vi och handlade på " KVARNEN MATMARKNAD" .



tidningenps.se  BlondiiiiiieBiiiiiiitchh <333, raawwrrr =). tidningenps.se

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: