2010-03-16 | 12:59:06

fortfarnade sjuk ! ( tisdag ).

16.03.10

Sjuk, 4:e dagen !

SJUK // min bild .

Gammal bild på mig ^^

Hallå hallå bloggen !
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har bara legat ni min säng och har haft ont i kroppen. Mest ryggen. Jag brukar få ont i mina leder när jag är sjuk. Men jag har ont i kroppen ganska ofta , men det får man stå ut med i livet tyvärr. Och sen det jobbiga är ju att jag har astma också. Svårt att andas. Kan få hjärtklappningar, ångestattacker och massa mer. Inget kul direkt.

Katterna har busat en hel del och sen har de sovit. De är så söta när de väll sover allihopa tillsammans. Ibland brukar de sova hos mig med så man får akta så man inte sparkar till dem i sömnen eller så.

Då är man hemma från jobbet och är genom förkyld och min näsa är igentäppt och det går knappast inte och andas. Men sen var det nån som ringde mig, men de personera sa inte så mycket. När jag väll sa hallå så hörde man några som satt och åt och snackade lite. Hade högtalarfunktionen på så efter det var det nån/några som sa: hallå, hallå , hallå!!! Men jag var dock knäpptyst :D. *ler lite* !
Sen ringde det på dörren och det var en som ville att jag skulle hjälpa en kille i Kosovo han var 17år och handikappad och jag sa till henne att jag inga pengar hade. Men jag sa på mitt artiga sett som jag alltid gör.. Lycka till.
Jag vill inte såna något illa , men jag förstod henne med.

Annars idag så vet jag inte vad jag skall göra. Blir väll att läsa lite och sen skriva saker med.
Men men , jag får la se som sagt vad som händer under dagen.
Sitter just nue på MSN och sen kollar jag läget lite granna. Hopp hopp !

Jag ska la te mor och bror och hälsa på sen lite senare och kolla vad dem gör. Bara för jag älskar min familj så behöver inte ni påpeka saker att jag gör si och så. Låt mig göra vad jag vill. Tänk på dem som inte har några syskon eller familj. Jag träffar min familj ofta , men inte min far träffar jag aldrig. Det skillnaden det. Det är andra saker det så jag vet inte om jag vill säga det. Men man undrar ju hur han har det ändå. Lååång historia kan man säga..

Jag kommer ihåg att jag var pappas flicka när jag var liten. Jag kommer ihåg eller jag var jue inte så pass gammal så sprang jag handlös in i hans bil och slog ut en tand och forssade blod utav helvete. Men det var då det. Men men , kommer att skirva mera om mitt liv i min blogg och jag vet att inte alla skulle bry sig om det . Menmen , bara de värsta som det är bla bla synd om . Inte bara synd om dem. Synd om alla som drabbas av olika saker!!!!

Jag ska framöver läsa till såna saker så jag är inte dum bara för jag är blondin!!!!!!!

Ps. HA EN BRA DAG ALLA IALLA FALL!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: