2010-03-29 | 14:20:43

förbannad!!!!

Fyfan!!!!!! När ska folk lära sej att lyssna på mej vad ett neej är?
Jag blir såå jävla galen och förbannad när inte vissa fattar eller förstår vad man säger eller menar!
Jag vill bara få STOPP på den här jävla skiten.
Låt meej vara för fan.
Skaffa er ett liv för fan så man slipper och se er, jävla nötskal.

Kommer inte att svara fall ni ringer dolt, dröm vidare.
Bara för ni tror att jag är feg så är jag inted et!

JAG VILL BARA INTE TRÄFFA ER FÖR4 NI ÄR SÅ ELAKA MOT SÅNA SOM ÄR OSKYLDIGA!
SKAFFA ER ETT JÄVLA LIVA FÖR JAG ÄR TRÖTT PÅ ER SKIT NU IALLA FALL!!!!

Ni kanske vill att de mobbade er istället så ni skulle hamna i skiten och få dåligt samvete.
Fyfaaan för er alltså. Stackars föräldrar som har såna elaka och styga barn som snackar skit om s¨åna som inte har gjort er ett skit. Jag kanske ska ta ett allvarligt snack med era föräldrar!!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: