2010-03-29 | 23:10:54

fan fan fan fan fan :'(( ( orkar fan inte längre ).

Ibland vill jag fan bara dö så slipper alla dessa jävla skitsnack och alla eller endel som är på mej hela jävla dagarna. Jag pallar fan inte mera så jag skiiter fan i vilket ni/du säger nu. Har tappat tålamodet för mit liv och allt nu! Tack vare vissa personer så , nääe jag pallar inte längre. Ni har fått mej att må såå dåligt så jag skiter i ALLT nu. Längtar bara tills man kan söka eller leta ny lägenhet eller så vill jag bara åka någonstans och aldrig komma tillbaka. Ofta man skulle bli saknad då?? Typ aldrig =(. Jag har fått nog med att folk tror att dem är något när de inte är något. Jag bestämmer min egna vilja och mitt liv vad jag vill göra åt den saken. Inte ni fall ni/du tror det. Jag är ledsen att jag måste säga det. Kommert aldrig att förlåta någon som har varit elak eller varit otrogen mot mej som vissa har varit., Kommer aldrig att förlåta någon heller sm ha sårat meeej eller hr haft sex i min lägenhet eller snackat bullshit om meej!!! Trött på exakt allting. Vill bara ta rakbladet eller nåt annat som är vasst., Jag bryr meeej inte vad ni kommer att säga så tänk och tala sen eller håll käften!!!!! Har fått nog med allt skit under dessa år jag har levt och nu vill jag bara bort frtån ALLT , exakt ALLT...... Tack för meej och adjöööss......
Om ni vill älska meej eller bry er om meeej så hör av er eller skriv några gulliga rader till meej,...

Pusss pusss <33 och KramiLiKramar <333.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: