2010-03-13 | 01:05:26

.....

☆☆░░▓▓▓▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓░░░░▓▓▓▓▓░░░♫░░☆☆ ☆☆░░░♫░░▓▓░░▓░░♥░░▓░▓▓▓░░░▓░░♥░░▓░░░♥░☆☆ ☆☆░♫░♥░░▓▓░░▓░♫░♫░▓░░░▓░░░▓░░♫░░▓░░░♫░☆☆ ☆☆░♫░░▓▓░░░░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░♫░▓░♫░░░☆☆ ☆☆░░░▓▓░░░♥░▓░♫░♥░▓░░░▓░░░▓░♫░░░▓░░░♥░☆☆ ☆☆░░▓▓░♫░♫░░▓░░░♫░▓░░░▓░░░▓░░♫░░▓░░♫░░☆☆ ☆☆░░▓▓░░░░♥░▓░░░░░▓░░░▓░░░▓░░░░░▓░░░░░☆☆ ☆☆░░▓▓▓▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░▓▓▓░░░▓▓▓▓▓░░░♫░░☆☆


Blir bog att gå och sova eller som sagt vila en stund. Har fasén ingen ork att vara uppe mera.
Allt känns så meningslöst allting "/. Sårad och allting.
Det svider i mitt hjärta och jag kan fan inte fatta vad det e för fel på allt "jaag" gör ?!!

Sluuuta säääg att jag gnäller för det gör jag fan INTE !!!! Säger fan som det så , suuug :@ .

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: