2010-03-13 | 00:17:59

:*

Min baby Hagge betyder MEST av ALLT på MIN Jord<333333

Jag ligger i min säng och tänker, tänker åter tänker på dig hur underbar du är<33. Allt känns så tyst och ensamt när du inte är här hos mig. Jag längtar tills den dagen vi kommer att träffas irl och sen kan man inte sova heller, bara ibland. Mitt hjärta slår för dig och det gör det hela tiden. Kan ens inte sluta att tänka,sakna eller gilla dig baby. Jag bara önskade att vi bodde nära varandra så vi kan träffas lite oftare och det skulle vara bra om vi skulle ses/träffas snart gullet. Jag har alltid funderat eller tänkt på att åka ner/upp och hälsa på dig snygging i Lidköping, men man har bara inte haft råd. Får la komma någon gång och överraska dig eller nåt. Ingen aning hur du skulle på det eller hur du skulle reagera på det?!! Jag skulle deffernitivt ialla fall bli glad fall du kom och överraskade mig.. Du har ett hjärta av guld och sen är du unik +n att du INTE är som alla andra killar som är sviniga. Önskade att du vara här och tog hand om mig som är sjuk. Bara att få känna sig trygg i din famn. Kysssar på dig gullet mitt <33333333.

Kommer aldrig att svika dig.
Kommer aldrig att lämna dig.
Kommer aldrig att såra dig.
Kommer aldrig att hata dig.

Du är min babe och jag kommer alltid att gilla dig och jag bryr mig inte om vad andra kommer att säga. Trött på att få skit ifrån andra. OM de har problem att JAG gillar dig så är det bara att dem kan dra!!!!!!!!!!

Luuv yaaa <333333!!!!!!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: