2010-03-26 | 23:01:16

9 månader sen min älskade katt avled :'(((<3333333


-|- 9 månader idag sen du lämnade mitt liv<333 -|-.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

<3<3<3<3<3<3

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Då är det nio månader sen min ängel Månz avled i min lägenhet.
Jag saknar han som bara fasen än mitt egna liv.
Varför, varför just du för bubben min??
Jag bara önskade att du kom tillbaka till mig.
Mitt hjärta tog verkligen stryk när de avled dig :'/.
Han är mitt liv i stor saknad och jag älskade den kátten som bara den.
Det är såå jävla tomt utan honom.
Han var stor som ett gosedjur<3.

Vi älskar dig mest av allt dem som fick träffa dig bubben min <33333.
Kommer aldrig glömma när man hade fest eller skulle ha FEST så var det några idioter som hällde öl på min katt Månz och jagb vet vilka dem är ocksåå. Jag har ingen kontakt med dem nu längre för det var dem som sade upp vänskapen med mig. De höll på som bára fan emot mig.


Rest in peace



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: