2010-03-07 | 23:30:03

<3<3<3

<3333333  Jag vill bara berätta en sak att mina kattungar 8 veckor gamla idag. Nu på onsdag den 10/3-2010 så är dem 2 månader ;)))<3333. Jag kommer alltid att vara en underbar matte till mina sötnowzar ;). Fall ni undrar vad kattungarna heter, så heter dem : Madicken , Mysan och Oliver. Mamma heter då SAGA och deras Moster heter SEZZAN <3333. Älskar mina fina katter , mest av allt över allt och annat på denna jord ;);). Kommer aldrig att svika eller lämna bort dem till någon, men mamma skulle eventuellt ha 2st .


Vill ni se bilder på mina sötnowzar ?? ;))

Katterna växer som ogräs och de är såå fett söta och gulliga.
Jag är en sån lycklig matte till mina katter ;)<3333 ...














0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: