2010-06-18 | 16:45:36

.♥.Grattis mamma på din dag.♥. + många flera....

Grattis på födelsedagen älskade mamma <3 .
Hoppas att du får en bra dag och jag är hos henne just nu och firar henne.
Jag har varit hos henne och käkat smörgåstårta och sen har jag varit hos Psykologen och det gick bra, men jag var seg som bara den. Sen efter det mötte brorsan upp mig för jag skulle till Apoteteket och köpa ut medicin och sen en salva för min klåda jag har =(. Efter det gick vi till Lindex för jag skulle kolla på present till mamma , men efter det så drog vill till Hemtex istället och sen drog jag och tog ut cash och sen köpte vi presenten tillsammans. Och sen drog vi till Bolaget för jag skulle ha vin, men det vart 3st flaskor, fast det skulle va 2st ;o . sen därpå drog vi till Kvarnen för brorsan skulle köpa present till morsan. Sen tog jag ett glas vin av det nya jag köpte och det var super duper gott ;););) !!! Jag har kollat min facebook och bdb, men det var inte såå skojjigt ;);o ! Men innan det så kollade jag facebook innan jag drog till Psykologen. Men jag ska träffa henne den 21/7-10, kl.12:00 hemma hos mej och vi ska se film då.

Har precis ätit en halv bit smörgåstårta och ett glas Coca-cola light och sen mitt vin vid sidan av. Mammas gäster kommer ikv och jag ska hinna hem och duscha och fixa mig. Kommer att fota en hel del =). Vilket vackert väder man har också, men innan det så regnade lite också, men det slutade regna..


Det kommer lite foton sen och jag kommer att lägga ut dem på facebook å så sen =)=).

Grattis till er andra som fyller år samma dag som min mor osv.
Ha en trevlig dag och njut av det fina väder ;)..

Pussspusss bitches ;D.
PeaaaCe =D !

=)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: