2010-06-02 | 15:45:49

dax för en uppdatering tror jag !

Jag har inte jobbat på 2 dar och jag har mått illa och sen ont i kroppen som fan.
Jag har mått illa nu fan i 3 månaders tid och det känns som inte nåt stämmer bra :/.
Snart 4 månader ^^ och sen äter jag nästan hela tiden.
Helvete, och sen har jag fått tillbaka min värk i min arm som jag hade gips på i vintras.
7 månader idag sen jag hade gips & bandage idag!!!!!

Vad ska man hitta på idag då??

Jag har ialla fall varit ute i solen och sen suttit vid datorn mellan varven.
Lyssnar just nu på musik och tare lugnt.
Blir la att dra ut och gå en sväng sen eller nåt...  Sånt som märks vad som än händer framåt kvällen.
Men vid 17:00 ska jag äta hos min mor o brorsa, annars vette fan. Jag saknar mina kusiner och jag måste träffa dem snart för jag har inte träffat dem sen jag var liten. Men frågan är ju om dem vill träffa mig :o!!!







Idag är det 2:a juni 2010 och jag har inte bloggat på flera veckor.
Jag har funderat på att skriva å så, men det har aldrig blivit av.
Dåligt av mig så förlåt :O .

Fall ni undrar varför jag INTE har bloggat så har jag mått så dåligt och sen tat en pause ifrån det.
Haft mycket i skallen och sen mycket att tänka på ;(.

Men men , ska allt börjja skriva igen dåe.
Ska bara komma på något att skriva om med.

Jag har bara jobbat i måndags och sen har jag vart hemma igår tisdag och idag onsdag.
Annars har jag nästan jobbat hela veckorna som har varit typ..

Skulle ha varit på möte den 24/5 men det blev ingenting av det eller nåt. För han som jag skulle ha möte hos skulle jobba hemma och sa att mötet skulle vara den 31/5, så det kan han ju köra upp någonstans.
Klart att man blir besviken på det då...
Men nu är det en ny tid, den 7 juni 2010 kl. 10:00 .

Jag har varit med Jimmy från Motala när han var här och sen vart det jobbigt när man började gilla honom.
Men nu är det inget mellan han och mig, bara vänner inget mera.

Jag har träffat min far och Jimmy och Viktoria följde med mig och det kändes bra att träffa han och sen att det är bra med sällskapet jag hade med mig också. Och det var en fredag den 21/5.
De kom och hämtade mig på jobbet och vi åkte bil in dit.  Men först åkte vi till Jimmy och jag snacakde med hans mamma och pappa . Jag fick låna deras hemtelefon och ringa farsa och jag fick han att gråta eller som sagt glädje tårar. För det är är 22år sen , sen jag träffade honom o sen väll när jag var i Motala så fick jag träffa honom.
När jag väll åkte så fick jag 100kr av han och sen fick jag göra vad jag ville med den slanten.

Sen har jag vart hos psykatrin och snackat med några och det var en onsdag den 19/5 och sen där på så kom Jimmy till mej och vi snackade lite med varandra. Jag handlade den dagen med 2x. Han var hos mej för han pallade inte med Motala och folket omkring han. Jag förstod han som bara den och vi snackade om allt .....

Den 18/5 så var jag hos tandläkaren och den vart ingen rotfyllning. De kollade bara mina tänder och tog nya bilder.
Nästa gång så ska jag dra ut en visdomstand på vänster sida högst upp....


Sorry röran i min blogg :o !!!^^


1 Kommentarer
jens:

du kanske är gravid när du mår illa och så.... puss puss kramkram

2010-06-03 | 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: