2010-01-12 | 12:19:27

Weii, nu har man beställt en ny dator ;) .



 
Samsung N140-JA03SE Rosa
Mini-PC i läcker design med Windows 7 Starter edition, 250GB hårddisk och supersnabbt WLAN.
 
N140 är utvecklad för personer som lever ett uppkopplat, socialt liv i ständig rörelse. Snygg design, lång batteritid och lätt vikt gör att du alltid kan ta den med dig oavsett destination. Läs mail, surfa eller använd den inbyggda webbkameran för videokonferenser. Att ansluta till nätet är enkelt och det inbyggda trådlösa nätverkskortet är kompatibelt med den senaste N-standarden som möjliggör blixtsnabb uppkoppling. Med Bluetooth-mottagaren kan du enkelt föra över filer till och från din mobiltelefon eller ansluta till internet med telefonen som modem.

Det nya operativsystemet Windows 7 Starter ger ökad funktionalitet för Mini-PC och låter dig arbeta effektivare. Med hårddisken på 250GB får du dessutom plats med mängder av musik, bilder och film. Det kraftfulla batteriet tillsammans med den strömsnåla hårdvaran ger upp till 11 timmars driftstid.




Haha ;)

Nu har jag beställt en ny mini- bärbar dator i rosa ;)<3.
Beställde den på Expert och jag får betala 3759 ;--
Älskar rosa och den matchar min mobiltelefon jag har också.

tack o lov =).
kommer nog att få den i veckan eller nästa vecka..
vet inte när bara...

Weii, i´m happy for a day <33..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: