2010-01-30 | 22:43:59

trettionde januari tvåtusentio ( Lördag).

Heejsan alla och gokvääll ;);)...

Vad har alla gjort idag då?
Något roligt kanske ?



En annan vaknade typ vid 16:00 idag ellerf om inte lite innan, men sak samma .
Jag vaknade av att Sezzan låg på min rumpa, som sagt stjärtvärmare. *hehehe* .
Inatt har jag sovit sådära förutom att man har tänkt på sin underbara fina älskade babe Andreas Hagge Hagelin<3. Han är så sjukt gullig och sen när man får se honm le så blir man glad själv och det uppskattar än jättemycket.

Jag har varit hos mamma och sen ätit en jätteportion med tacos och jag vart vrålmätt och sen har jag snackat i telefonen med en som heter Daniel Gedda från HBG och känner mitt ex Krille och jag vart chockad att han skulle ringa mig och jag hade jue inte hans nummer eller nåt. Alltid kul att nån / någon vill bry sig att höra av sig å så. Sen visade morsan mig lite katt-klipp för mig på aftonbladet + att vi kollade på ett bildspel på hund med. Inte så kul ch veta kansker, men skete samma .

Bara för ni är annorlundat mycket bättre på och blogga så jag bryr mig inte ett skit.
Trött på detta för att folk ska falla för era bloggerier och inte min .
Vad har det för jävla bvetydelse på vem som bloggar/skriver bättre???

W H A T E V E R !!!!!!!!


Men nu så kollar jag bara lägget och sen glor på bdb och sen facebook innan.
Men innan ikväll så hjälpte min bror mig för att ladda ner en film som jag försökte att ladda ner igå .
Ja jag tappar tålamodet lätt fall ni undrar det och sen kan jag bli sur lätt med.
Bara om nån retar upp mig till max....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: