2010-01-28 | 23:03:53

tjugoåttonde januari tvåtusentio ( torsdag ).

Då har man allt varit hemma och varit dålig. Det är pga min arm och sen mådde jag sjukt illa.
Jag tog min medicin som jag skulle och sen gick jag o lade. Vaknade vid 14:00 och sen somnade jag om.
Sen efter det såg gick jag till banken och sen var jag nere på stan och kollade lite granna.
Sen träffade på lille syrran Josipa och hennes pappa.. Syrran och jag babblade lite granna och sen gick mitt hatobjekt förbi och hon var med en polare.. USCH, kräks på detta . Och sen fick jag skjuts av hem av Josipas pappa. När jag väll kom hem så satte jag mig vid datorn och ugglade lite granna.

Sen senare så drog jag till mamma och bror min , vi skulle äta.
De åt kebab med bröd och jag åt kycklingkebabpizza och drack cola. Det var vrål gött ;D.
Vi åt det för min bror fyller år idag =)=).

Jag har då kollat min bdb och sen min facebook o sen kollar jaag runt lite överallt .
Men ingenting händer fan =/.

Jag har lyssnat på Jill Johnson lite granna o annan musik med.


Orkar inte mera snart :'( .
Allt jag gör blir bara fel hela tiden.
Fuck tha shiiet :'(.

Förlåt baby att jag är en idiot ;'/. Känner mig så dum och allt :(.
Vet inte húr jag ska säga det , men men jag älskar / gillar dej så sjukt mycket.
Kan inte beskriva i ord , men men...

FÖRLÅT =/.



Hopp hopp , ska sova snart och tänka på hur jag vill göra med mitt LIV :'(.
Byee byee, everybody out there...

Kisses <3333


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: