2010-01-03 | 19:59:58

Söndagsmys....

Gokväll all bloggare och läsare... Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt en så länge iallafall.. Innan idag så har jag ochmin familj varit i äffaren och jag hämtade ut min pengar som jag hade vunnit... ( 40:- ) hade jag vunnit. Jag handla bröd och sådaba saker så man har lite frukost å så att äta..... När vi väll kom hem så satte jag mig i soffan och vilade, efter det så hoppade jag in i duschen.. Lyssnade lite på musik innan =)=)...

Sen försökte jag och mamma tabort mitt gips och blötte gipset och hammrade påt noch massor..
När jag skulle duscha så blötte jag gipset och drog bort det, som sagt slet bort det.....

Jag skrev sms till min prins också  ,men idag känner jag mej helt ensam och sen vill ingen snacka med mej =( .
Bror o mor min fick smaka godis av mig för jag hade så mycket... *Hehehe* ... Godis-monstret Madde =)=) .

Efter jag hade duschat så klädde jag på mig kläderna och sen satte jag mej och åt..
Var inte så vidare hungrig odag =(=(.... Jag har vissa perioder jag inte äter nåt/något alls ;o .

Lite senare sen sågick upp till mig och la in varorna där dem skulle vara och jag bytte kattsand ovh min mage är det nåt fel på idag för jag går på toan stup i ett , eller vad man skall säga ....

Min lilla ängel ska ha ungar snart för det syns på hennes mage.... Och Sessan är så avis(svartis när jag väll klappar Saga och ni ska bara se och annars är det tvärtom, hel tokigt...


-----------------------------------------------------------------------------


Nu sitter man vid datorn och svullar i mig godis och tänker på min honeypie Andreas H <333 jävligt mycket <33.
Han betyder en hel del för mej o det går inte att beskriva i ord fan.....
Shiiiet alltså,han är allt för underbar alltså.....

Ajja ., blir la att se film eller nåt se film eller nåt ikväll ,för allt verkar vara åt helvete med allting på denna jord ;'( . Vill bara vara med min Andreas H <333 , ingen annan.... Snälla , snälla , snälla , kom och rädda mig från allt skit som jag får.......

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: