2010-01-27 | 23:42:13

sjukt bra film ;) , rekomenderar er ☆.

Nu ikväll har man sätt filmen " Snabba Cash " och jag rekomenderar er att se filmen.
Men om ni vill läsa så kan ni ju läsa boken först innan ni ser filmen på bio .
Jag tänker ialla fall förhands boka den på DVD sen när den väll släpps .
När 2:an kommer så ska jag deffernitivt se den på bio kan jag allt lova er .

Jag har ens inte läst böckerna för jag gick direkt på filmen.
Nån mer än jag där ute som har sätt filmen ?
Jag undrade bara.

Ni är verkligen usla på att KOMMENTERA & LÄSA lr SVARA på mina frågor på MIN blogg , usch..
Skäääms på er !!!!







Denna filmen får 5 av 5 möjliga av mig !

☆ ☆ ☆ ☆ ☆  AV  ☆ ☆ 



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: