2010-01-20 | 22:00:08

Så falska!

Palla att ha vänner som snackar skit om än hela tiden. Kan inte lita på nån snart. Enda jag försöker att vara är snäll, men ni tål inte min snällhet :(. Det är de som är det sjuka tycker jag! Om inte ni vill veta av mig som vän/syster eller annat så vet jag fan det. För nu har fan ställt upp för och nu är det fan eran tur att ställa upp för mig!! Så är det bara.
Just nu ligger jag i sängen på min älskling Andreas HAGGE Hageling <333.
Han är den bästa personen i mitt liv o det kommer han alltid att vara .
Han är inte som alla andra <33333.
Min kväll har varit jobbig och sen har jag värkar i min mage.
Jag har ätit fralla / macka med ost och skinka + att jag drack o´boy ....
Det var sjuukt göttt xDD .
Jag har suttit och kollat min bdb och sen små vilat och
är jag hemskt ledsen på många saker också .
Just nu ligger jag i sängen och tänker på min älskling Andreas HAGGE Hageling <333.
Han är den bästa personen i mitt liv o det kommer han alltid att vara .
Han är inte som alla andra <33333.
Min kväll har varit jobbig och sen har jag värkar i min mage.
Jag har ätit fralla / macka med ost och skinka + att jag drack o´boy ....
Det var sjuukt göttt xDD .
Jag har suttit och kollat min bdb och sen små vilat och
är jag hemskt ledsen på många saker också .
Imörrn får jag la se vad som än händer .
Händer nog inget särskilt än och kolla på datorn och lyssna på musik .
Tänka och sakna Hagge ponken min <3333.
Sen får man jue se vad som sker under dagen..
Snart blire la att vila eller jag får se....
..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: