2010-01-02 | 23:57:59

om mig....



Namn : Madeleine
Andranamn : Victoria Elisabeth
Efternamn : Bry er inte
Bor : ..........
Familj : Mamma och pappa ( skilda )
Syskon : 2 bröder och resten låtsas
Husdjur : 2 katter ( Saga & Sessan ) Måns = DÖD =(.
Civilstatus : 1 kille på G <33.
Intressen : Killar , shoppa , festa , bilar , bio , dansa , blogga , vänner , familjen o mina djur m.m.
MSN : JA
SKYPE : JA
BDB : JA
Hatar : Våldtäkter , misshandel/våld , krig , skitsnack , falska människor , krig , mobbning , otrohet , svek & Lögnare och massa mera.

Värsta jag vet :  Bli sviken och lämnad m.m.
Bästa jag vet : Att mina vänner älskar mig och att en kille gillar mig . m.m.
Favvofilm/er : Skrck , rysare , sc-fi , thriller , komedier och Action .
Favvomat : Lasange , tacos , pajer , kyckling , grillat o nyttig mat .

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: