2010-01-31 | 23:46:14

love you bby <3

Inget att göra fan !!




Jag vill bara säga att jag gillar dej mer än vad jag gillar mej själv.
Finns ingen annan dej som är så fin av dej och har ett sånt fint hjärta.
Du glädjer mej när du väll ler eller när jag får dej att le och skratta.
Det uppskattas verkligen en hel del.

Du är endel av mín andra halva av hjärtat..
Jag har en halva och du har mina andra halva.


Vad skulle få dej att må bra om du skulle vara med mej ?
Har jag verkligen fått dej att må bra eller kommit på andra tankar ?
Seröst har jag det ?


Jag vet inte hur jag skall säga det heller.
Men tack ialla fall för att du finns för mej baby <3333.

Kysssar på dej min gothicprins<333 , från din Gothicprinsessa <3333.

3 Kommentarer
hagge:

Vackert skrivit asså du är väldigt godhjärtad av dig =) å ärlig fin snäll å helt enkelt fantastisk. Du har fått mig att må bra å du har fått mig glad med :)kommer alltid finnas för dig lilla hjärtat kyss <3333333333333

2010-01-31 | 23:58:26
hahahah:

inte fan känner han samma sak för dig, det ser du ju ? hahaha gothdrottning, var nånstans ? en utvecklinggstörd 25 åring som inte kan sminka sig kallas det.

2010-02-01 | 17:20:29
Cicci:

Gullit skrivet :) men du bry dig inte om den som går under namnet hahaha. vad är det för feg människa som inte ens vågar skriva vem det är och stå för det den säger.. så med andra ord inget att bry sig om. Du är värd så mycket! det vet du! Puss Cicci

2010-02-01 | 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: